سوالات متداول راجع به لیبل میوه

لیبل میوه پرتقال کد 2307

1- جنس لیبل های میوه از چیست؟ معمولا لیبل های میوه در 3 نوع کاغذی ، پی وی سی و متلایز هستند که در این میان لیبل های کاغذی بیشترین استفاده و لیبل های متلایز کمترین استفاده را دارند.

2- لیبل ها درچه اندازه هایی چاپ میشوند؟بسته به نوع میوه و لیبلی که برای آن استفاده میکنیم ،سایز لیبل ها متفاوت میباشد. لیبل های عمومی معمولا به شعاع 19*20 میلی متر میباشد.

3- چندنوع دستگاه لیبل زن داریم؟ دستگاه لیبل چسپان در دو نوع دستی و اتوماتیک در بازار موجود میباشد.

4- مناسب ترین روش برای چسپاندن لیبل روی میوه چیست؟ در چسپاندن لیبل ها در تیراژ پایین میتوان از نیروی انسانی کمک گرفت که در آن صورت نیز دستگاه لیبل چسپان دستی (تفنگی)مورد استفاده قرار میگیرد اما قطعا در تیراژ بالا به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه از دستگاه های بزرگ اتوماتیک استفاده میشود.

5- چه لیبلی برای چه میوه ای مناسب است ؟باید گفت در درجه اول سلیقه مشتری تعیین کننده میباشد اما طبق قوانین تعیین شده توسط طراحان لیبل بر اساس رنگ ،سایز و اندازه میوه نوع لیبل را مشخص میکنند. برای مثال لیبل عمومی مناسب نارنگی لیبل سوپرلوکس آبی رنگ میباشد.

6- آیا برچسپ روی میوه باعث آلودگی میوه میشود؟ استفاده از لیبل های غیر استاندارد حتما روی مواد غذایی و میوه اثر منفی دارد و میتواند مواد سمی و سرطان زا را به سطح میوه  و لایه هی درونی آن انتقال دهد ولی متاسفانه در بسیاری از موارد این مواد قابل شناسایی نیستند.

7- بیشترین هزینه در چاپ لیبل مربوط به کدام قسمت است؟ باتوجه به اینکه برای لیبل های اختصاصی احتیاج به فعالیت واحد طراحی قالب سازی ، دایکات و درنهایت چاپ میباشد درنتیجه پس از هزینه قالب سازی، هزینه خرید کاغذ برای چاپ لیبل میتواند بیشترین هزینه را داشته باشد.

8- طراحان لیبل میوه باید چه نکاتی را در طراحی رعایت کنند؟ در طراحی لیبل میوه شکل لیبل در نحوه چسپاندن و  ماندگاری آن روی سطح میوه نقش بسیار مهمی دارد و باید از خطوط منحنی زیاد در طراحی آن استفاده شود. رعایت سادگی در برند سازی میوه و استفاده از خطوط تیز و شکسته و همچنین استفاده از تعداد رنگ کمتر میتواند درطراحی لیبل موثر باشد.

9- سفارش لیبل به چه صورتی انجام میپذیرد؟  از طریق یکی از راه های ارتباطی با واحد فروش آسانالیبل میتوانید باما در ارتباط باشید. پس ازانتخاب لیبل نمونه لیبل به همراه  تعداد مورد نیاز و اطلاعات شناسایی از قبیل نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، کد پستی و  آدرس را برای ما ارسال کنید. واحد مشاوره و فروش آسانالیبل میتواند به شما در انتخاب و طراحی لیبل کمک کند.

راهای ارتباطی باآسانالیبل :

سایت آسانالیبل به نشانی www.asanalabel.com

اینستاگرام آسانالیبل به نشانی asanalabel

ایمیل آسانالیبل به نشانی info@asanalabel.com

شماره تلگرام و واتساپ 09386005633

شماره تماس: 0213340512_0213340513_09127138177